В рамках статті “поточний ремонт” компанія оновила три під’їзди за наступними адресами:

  • пров.Правобережний, 12, під. №4,

  • вул.Троїцька, 70, під. №2,

  • вул.Білаша, 12, під. №1.

   

У них бригада малярів спочатку зачистила старе покриття, а потім виконала ґрунтовку, штукатурку, побілення та фарбування стін та стель. Ремонтуються також перила, решітки, сходи та вікна.

Містяни мають розуміти, що одночасно всі входи до під’їздів ми не можемо охопити. Тож потрібно буде трохи зачекати. Першочергово ремонтуємо ті, які потребують негайного втручання, – зауважив директор керуючої компанії “Будсервіс” Сергій Зінченко. Також можливість виконання будь-яких робіт поточного характеру повністю залежить від самих мешканців. Чим відповідальніше люди сплачують квартплату та не накопичують борги, тим швидше будуть виконуватися їхні заявки. 

Також у звітному періоді проводились роботи по налагодженню системи опалення на будинках, заміна аварійних ділянок трубопроводів гарячого та холодного водопостачання, прочистка каналізаційних стояків та випусків, відновлення електропостачання та прибирання прибудинкової території. Виконувались поточні та аварійні заявки.

У грудні у Кременчуці снігу було не дуже багато. Але під час опадів працівники служби клінінгу оперативно розчищали внутрішньоквартальні тротуари та виходи з під’їздів будинків, використовуючи лопати, вітродуйки STIGA тощо.

Місто Кременчук перебуває в жовтій зоні епідемічної небезпеки. Центр обслуговування клієнтів за адресою вул.В.Набережна, 17 проводить прийом відвідувачів з 08:00 до 17:00 з дотриманням карантинних вимог. Для постійного зв'язку клієнтів з компанією у Кременчуці працює “гаряча лінія” за телефоном:

067 341 41 41

Заявки на виконання робіт приймаються цілодобово без вихідних. Менеджери компанії обов'язково проконсультують та допоможуть у вирішенні питань клієнтів.